مدیر کل ورزش و جوانان استان يزد اعلام كرد: اعتبار جذب شده از طرف نماینده مردم اردکان از طریق صنایع و بخش‌ خصوصی برای شهرستان اردکان، پنج برابر کل بودجه ورزش استان یزد است

مدیر کل ورزش و جوانان استان يزد اعلام كرد: اعتبار جذب شده از طرف نماینده مردم اردکان از طریق صنایع و بخش‌ خصوصی برای شهرستان اردکان، پنج برابر کل بودجه ورزش استان یزد است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) – منطقه يزد، "عباس دهقان" مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد طي مراسمي در جمع روسای هیات‌های ورزشی و ورزشکاران و قهرمانان ورزشی اردکان تصريح كرد: اعتباراتی که نماینده محترم اردکان در یک سال اخیر از طریق بخش خصوصی و صنایع برای ورزش شهرستان اردکان اخذ كرده است، پنج برابر کل بودجه ورزش استان یزد است.

وي با اشاره به برخی اقدامات این اداره کل در بخش ورزش قهرمانی و همگانی از حمایت‌های اين نماینده مجلس از ورزش استان یزد به خصوص شهرستان اردکان قدردانی کرد.

"محمدرضا تابش" نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس نيز در این مراسم گفت: اهمیت ورزش و جاذبه‌های فراوان پیرامونی آن باعث جلب توجه مقوله ورزش شده و سالانه هزینه‌های زیادی برای تامین امکانات و تجهیزات و رسیدن به سکوهای قهرمانی صرف می‌شود.

وی تصریح کرد: کسب موفقیت‌های ورزشی علاوه بر مهیا بودن امکانات و تامین اعتبارات لازم، نیاز به تلاش جمعی و برنامه‌ریزی صحیح دارد که خوشبختانه در سال‌های اخیر با جذب اعتبارات مناسب و استفاده از مربیان مجرب و هدف‌گذاری و حرکت بر مدار برنامه، شاهد موفقیت‌های متعددی در این عرصه در شهرستان اردکان بوده‌ایم.

نماینده مردم اردکان با اعلام این که اخیراً نیز مبلغ 350 میلیون تومان برای ورزش و امور جوانان اردکان تخصیص یافته است، خواستار توجه لازم به ورزش‌های پایه‌ای و حمایت از ورزشکاران شهرستان شد.

در این مراسم که همراه با ضیافت افطاري بود، به پاس زحمات و حمایت‌های موثر و ارزنده نماینده مردم اردکان در کمک به توسعه ورزش اردکان، هدیه ای از طرف ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی به "محمدرضا تابش" اهدا شد.

همچنین احکام روسای جدید هیات‌های ورزشی نیز به آنها ابلاغ و به تعدادی از ورزشکاران حائز رتبه‌های برتر هدایایی به رسم یادبود داده شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا